Propojení přírody s výukou angličtiny
Dnes jsme se vydali s třídou 4. D do přírody. Žáci měli možnost strávit příjemné chvíle v přírodě blízko své školy a svého bydliště. Jejich zvídavost a kreativita podpořila pozitivní emoce, které v hodině angličtiny prožívali a které během hodiny sami popisovali. Díky takovým příležitostem měli žáci možnost spojit si kladné prožitky s přírodním prostředím. Je možné, že častější zařazení terenní výuky by mělo pozitivní dopad na žákovský vztah k přírodě a mohlo by je motivovat přírodu dále ocenit a trávit více času venku. Venkovní hodinu angličtiny, kterou jsem uspořádala, měla mezi žáky kladný ohlas. Žáci měli za úkol spolupracovat ve skupině, a také v kruhu a vymyslet co nejrozšířenější slovní zásobu na daná témata. Na závěr jsme nezapomněli na letní osvěžení.